Pap Ágnes független munkatársi oldala, +36 20 378 0076; agnes.pap@angelinafehernemu.hu, Szponzor ID: 30051195

Farmasi vélemény, vélemények, tapasztalatok

Miért döntöttem a Farmasi mellett?

Őszinte leszek, egyáltalán nem kerestem és nem terveztem, hogy be fogok lépni egy újabb MLM hálózatba, de meggyőzött a sok pozitív Farmasi vélemény és a rendszer alapos áttanulmányozása.

Találkozásom a Farmasival és hálózatépítéssel

Békésen vittem a saját fehérnemű webshopomat, és pár hónapja építgettem az Innofit hálózatomat, írogattam az MLM blogomat.

  • A blog miatt sokat foglalkoztam az MLM-mel elméleti szinten. Könyveket olvastam, MLM rendszereket tanulmányoztam, gondolkodtam, elemeztem. Összeállt a fejemben, hogy véleményem szerint mi kell a sikeres MLM üzletépítéshez, mik a buktatók, hol csúsznak félre a dolgok, milyen tévhitek vannak.
  • Közben tagja lettem több MLM-es FB csoportnak is, amin keresztül újra, meg újra szembejött a Farmasi név. Azt se tudtam mi ez, futólag rákattintottam, hogy valami sminkes dolog. De újra, meg újra olvastam a véleményeket, hogy mennyire szeretnek az emberek a Farmasiál dolgozni, meg milyen szuper a cég és milyen hálásak az emberek, hogy rátaláltak.
  • Az adta meg a végső lökést, hogy láttam, hogy különböző, teljesen átlagosnak tűnő (a szó olyan értelmében, hogy akár én is lehetnék) emberek posztolgatják a fizetési bizonylataikat, hogy mennyi pénzt keresnek a Farmasival. Egy 1.400.0000 Ft körüli fizetési bizonylat adta meg a végső lökést, hogy jó, akkor most alaposan megnézem, hogy mit tud ez a Farmasi.

Vélemény a Farmasi termékekről: hálózatépítés szempontjából ideális mlm termék

  • Sokféle, napi használatú termékük van. A széles választéknak köszönhetően biztos mindenki talál kedvére valót. Az mindenképp előny, hogy elfogynak a termékek, mert azt akkor újra kell vásárolni. Tehát visszatérő vevőim lesznek. Ahogy bővül a vevőköröm, úgy növekszik a jövedelmem.
  • A Farmasi mellett szól, hogy a termékek típusát ismerik az emberek. Úgy értem, tudják mire való és hogy kell használni a sampont, a rúzst és a mosogatószert. Nem kell rávenni őket, hogy valamilyen dzsungel mélyéről származó csodanövény gyógyelixírjét vásárolják meg. A Farmasi vélemény szerint csupa olyan cuccot árul, amit amúgy is megveszünk a drogériában, csak más márkából.
  • A Farmasi termékek ára kifejezetten jó. A drogériás átlagárnak felel meg. Nem is a legolcsóbb, nem is a legdrágább. És ár/érték/minőség arányban nézve pedig kifejezetten kedvező árúak a Farmasi termékek. Az átlag ember kényelmesen meg tudja fizetni ezeket a cuccokat.

Az elmúlt hónapokban, időközben jó pár Farmasi terméket magam is kipróbáltam és megszerettem:

  • A BB krém isteni, nálam napi használatban van, megszépült tőle az arcbőröm. A hétköznapokban lecseréltem rá az alapozómat, már csak alkalmakra alapozok.
  • A mosogatószer illatát nagyon szeretem. Meg azt is, hogy a többi tisztítószereknek sincs az a megszokott erős vegyszeres szaga, hanem semleges, vagy enyhe friss illatúak.
  • A vízkőoldóban meg nem tudom mi van, de szinte mindenféle leragadt koszra működik, ezt is mindenféle vegyszerszag nélkül, abszolút favorit nálam.
  • A szempillaspirál, szemceruza nem irritálja a szememet. Ez nagy piros pont nálam. Kicsit nekem kenődik, de ár érték arányban nagyon rendben van.
  • A matt rúzs szépen fent marad és erősen pigmentált. Majd sorban kipróbálom a többi rúzst, szájfényt is.
  • A hajnövesztő fokhagymás sampon megállította a hajhullásomat. Igaz a festett hajam színét erősen fakítja. Kérdeztem a fodrászomat és megerősítette, hogy a fokhagyma hajnövesztő hatású, de fakítja a festett hajat. Ahogy egyébként minden olyan sampon, amiben valamilyen gyümölcssav van. Még azok is, amit kifejezetten festet hajra ajánlanak. :))) Szóval most úgy használom, hogy festés előtti utolsó hajmosáskor mosom vele a hajat. Miközben küzdök a sok új babahajammal! :)))

Vélemény a munkatársak számára adott marketing támogatásról a Farmasi-nál

A Farmasi meseszép, igényes katalógust ad ki minden hónapban. Én mindig szívesen lapozgatom a csajos, színes kiadványokat, ha kezembe kerültek: fehérnemű katalógus, Bonprix újság, Avon katalógus, Oriflame katalógus.

Szerintem mi nők így vagyunk behuzalozva, hogy ugrunk az ilyesmire. Az a tapasztalatom, hogy szívesen elfogadják tőlem a nők a Farmasi katalógust, és rendelgetnek is belőle.

Az első vásárlás elősegítésére egy START csomagot kínál a Farmasi. Ezekbe a csomagokba a legnépszerűbb termékeit válogatta össze a cég, extra jutányos áron. A csomagok csak a regsztráció hónapjában elérhetőek. Ez egy nagyon ügyes marketing technika, amivel a Farmasi segíti a munkatársait. A marketingben ezt úgy hívják, hogy csali vagy belépő termék, amihez a sürgető időbeli korlát is társul. Az a célja, hogy megtörténjen az első vásárlás, kerüljön a vevő kapcsolatba a Farmasi termékekkel. Szuper eszköz a munkatársak kezében.

Folyamatosan van valamilyen akció a Farmasinál: kedvező áru szettek, ajándék termékek. Ezekhez szép grafikát, képet is készítenek. Így az már csak kommunikálni kell.

A saját vállalkozásomból tudom, hogy milyen rengeteg munka egy ilyen akciót kitalálni, beállítgatni a háttér rendszereket, grafikát készíteni hozzá. Olyan jó, hogy ezt a Farmasi megcsinálja helyettem. :)))

Remarketing hirdetés működik a Farmasi weboldalán. Ez azt jelenti, hogy ha a regisztrált vevőd meglátogatja a Farmasi.hu webáruházat, és nézelődik ott egy kicsit, akkor a Farmasi hirdetések „üldözni fogják” más weboldalakon is.

Tehát, ha én mint munkatárs időről, időre odaterelem a regisztrált vevőimet a Farmasi weboldalára, akkor a Farmasi fizeti a Google hirdetést, ami ösztönzi őket az újravásárlásra. Ez zseniális, ez számomra egy fontos érv volt a Farmasi mellett.

Arról nem is beszélve, hogy ha a regisztrálód feliratkozott a Farmasi-nál hírlevélre, akkor az akciókról a Farmasi is küld ki neki email értesítést. Ami azért szuper, mert a Farmasi maga viszi a Te vevődet a Farmasi webáruházba, meg utána ő üldözi a remarketing hirdetéssel, amivel Te pénzt keresel, ha vásárlás lesz a vége…

Farmasi, mint pénzkereseti lehetőség

A Farmasi marketing terve is szimpatikus nekem. Én úgy kalkuláltam, hogy kb. a termék eladási árának a 20-25%-át fordíthatja a Farmasi összesen a munkatársak javadalmazására különböző jogcímeken. Ez is mutatja, hogy valódi, életszerű termékforgalmazáson alapul az üzlet.

Farmasi vélemény, marketing terv, jutalék

Minél nagyobb a visszaosztott pénz százalékos összege egy MLM üzletben, véleményem szerint annál, gyanúsabb egy hálózat. Hiszen akkor nem a „termék értékesítés” üzletben vagyunk, hanem a „beszedett pénzek újra elosztása” üzletben. Ami maga a piramisjáték. 🙂

Farmasi vélemény összefoglalva

Meg vagyok róla győződve, hogy a Farmasi egyre népszerűbb és közismertebb lesz Magyarországon. Egyre több ember fogja megszeretni és szívesen használni, így VÁSÁROLNI is a Farmasi termékeket. És ha én ebből a munkatársbarát marketing terv miatt jutalékot kaphatok, az KIRÁLYSÁG.

Szerintem most pont jó időben vagyunk elkezdeni a Farmasi-t. Hiszen még sokan nem ismerik a céget és a termékeiket, bőven tudok én is és te is új vevőket, új munkatársakat szerezni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük