Belépés az új Farmasi webáruházába: útmutató lépésről, lépésre
2019. augusztusában teljesen megújult a Farmasi webáruház. Nem csak a design, hanem a hátteret szolgáltató rendszer is teljesen új lett.
Nehéz augusztuson vagyunk túl, de már látszik a fény az alagút végén, egyre kevesebb a hiba és a fennakadás.
Úgy veszem észre a regisztrált tagoknak az a legnagyobb problémája, hogy nem tudnak belépni az új Farmasi felületre. Ezzel a blogbejegyzéssel szeretnék segítséget adni.
Belépés menete az új Farmasi rendszerbe:
1. Tudnod kell hozzá a Farmasi szponzor azonosító számodat, úgy kezdődik, hogy 300…..
Általában ez a gyenge pont. Sokan, akik munkatársként nem tevékenykedtek aktívan, nem tudják mi a Farmasi azonosító számuk. Hiszen ahhoz, hogy rendelést adjanak fel erre korábban nem is volt szükségük. Sokan azt sem tudják, hogy ki a szponzoruk, így nem tudják, kitől kérjenek segítséget.
Ha nincs kapcsolatod a szponzoroddal vagy tanácsadónőddel, akkor érdemes az ügyfélszolgálat segítségét kérned ezeken az elérhetőségeken, hogy kiderítsd, mi a Farmasi szponzor ID számod.
Farmasi ügyfélszolgálat elérhetőségei:
- telefon: +421 918 520 405 (hétfőtől péntekig: 09:00 – 17:00)
- email: infohu@farmasi.com
2. Ha már tudod, mi a szponzor azonosító számod, akkor:
Kattints ide és írd bea szponzorazonosító számodat. Majd kattints az „Elküld” gombra. Ezután kapni fogsz egy email-t, aminek az utasításait követve be tudod állítani magadnak az új jelszavadat.
3. Belépés menete, ha már megvan új jelszavad
Mostantól a szponzorazonosító számodat kell megadni a belépéshez és a hozzá tartozó, újonnan beállított jelszavadat a Farmasi.hu oldalon a jobb felső sarokban a „Bejelentkezés” menüpontra kattintva.